De klanten zijn de drijfveer achter je onderneming. Zonder klanten komt er ook geen brood op de plank. Daarom is het belangrijk om zorgvuldig met je (potentiële) klanten om te gaan en ze voor je te winnen. Iedereen wilt serieus genomen worden bij haar of zijn vragen en niet opzij gezet worden met de reactie dat er geen tijd is om de vragen te beantwoorden. Als ondernemer moet je natuurlijk een hoop zaken zelf regelen. Van inkoop tot boekhouding, van vergadering tot aan klantenbezoeken. Vooral als je de zaak in je eentje runt heb je niet altijd de tijd om de binnenkomende telefoontjes te kunnen beantwoorden. Een oplossing hiervoor kan een telefoonservice zijn. Dit is een extern bedrijf die als persoonlijke antwoordservice dient, zodat je altijd bereikbaar bent voor klanten. Er wordt een vaste telefoniste gekoppeld aan je onderneming die de telefoon op zal nemen als je niet in gelegenheid bent om dit te doen. Zo’n inbound callcenter zorgt ervoor dat klanten bijna niet door zullen hebben dat er iemand anders de telefoon opneemt. Doordat de receptionisten zich inlezen in je onderneming kunnen ze je klanten voor alle vragen te woord staan. De telefoontjes worden dan op een nette en correcte manier afgehandeld zonder dat je je hier druk over hoeft te maken. Dit zal je meer rust en vrijheid geven om de volledige focus bij je bedrijvigheid te leggen en toch je klanten van dienst te zijn. De gemiste oproepen zullen niet tot nauwelijks meer aanwezig zijn in je telefoon, wat ook tijd zal schelen om deze altijd maar terug te moeten bellen. Mocht je gebruik maken van zo’n telefoonservice wordt er na aanmelding altijd contact met je opgenomen, om op basis van een aantal vragen te bepalen hoe de telefoongesprekken beantwoord moeten worden. Vanaf dan staat je eigen telefoniste altijd klaar om de gesprekken af te handelen en te rapporteren, zodat je niets hoef te missen. |
Bezoek de link voor meer info : https://www.bizziphone.com/ |
